https:/www.high-endrolex.com/34 https:/www.high-endrolex.com/34 Brunszvikterezovoda - Cinke
 
Navigáció
· Fõoldal
· Szórólap
· Köszöntõ
· Elérhetõség
· Óvodai nevelési év rendje
· Csoportok, munkatársak
· Alapítvány
· Étkezés
· Dokumentumok
· Zöld Óvoda
· Beiratkozás
· Galéria
· Keresés
Pályázatok
· TÁMOP egészségnevelés és szemléletformálás
· Támop integráció
· Tesco pályázat
Óvodai dekorációk
· Tavasz
· Nyár
· Õsz
· Tél
· Születésnapos táblák
Élet a csoportban
· Maci
· Nyuszi
· Pillangó
· Katica
· Csiga
· Delfin
· Méhecske
· Süni
· Cinke
· Mókus
 
Cinke
Mindketten felsõfokú végzettségû óvodapedagógusok vagyunk, dajka nénink is szakképzett dajka végzettséggel rendelkezik. Bár csak a 2018/ 2019-es nevelési év elejétõl dolgozunk együtt, terveink, elképzeléseink azonosak: családias, derûs és elfogadó környezet megteremtésével, azonos pedagógiai elvek alapján kívánjuk nevelni a ránk bízott gyermekeket. Változatos, komplex tevékenységekkel, a szabad játék fontosságára figyelve, séták kirándulások szervezésével bõvítjük a gyermekek ismereteit és igyekszünk õket minél több hasznos tapasztalathoz, élményhez juttatni, ezáltal fejleszteni kialakulóban lévõ személyiségüket. Nagy hangsúlyt fektetünk az egészséges életmódra nevelésre, valamint fontosnak tartjuk a környezettudatos magatartás megalapozását, melyet a mindennapok folyamán gyakorlunk a gyerekekkel, a madarak etetésével, növények ápolásával, az udvar rendben tartásával, komposztálással, szelektív hulladékgyûjtéssel.
 
 A cinke csoportot jelenleg vegyes életkorú gyermekek alkotják. Az életkori eltérésekbõl fakadóan nagy gondot fordítunk a közösségi, érzelmi és erkölcsi nevelésre. Fontosnak tartjuk egymás elfogadását, segítését, egyéni értékeik felfedezését. A nyugodt, derûs és biztonságos légkör megteremtésével ez elõbb felsorolt nevelési területek eredményességét biztosítjuk. Mindennapjainkban hangsúlyt fektetünk a szokásrendszer kialakítására, az önállóságra nevelésre és a gyermeki képességek kibontakoztatására. Lényegesnek tartjuk a tapasztalatszerzést, a környezõ világ felfedezését. Szívesen kirándulunk, sétálunk. A játékos ismeretszerzésre törekszünk, valamint a spontán adódó fejlesztési lehetõségeket kihasználására. Mindennapi tevékenységünk során nagyon sok manipulatív, kézmûves tevékenységet alkalmazunk, természetes anyagokat felhasználva. Fontosnak tartjuk a problémás gyerekek kiszûrését, megfelelõ idõben a megfelelõ helyre való irányítását.
 
Minden a gyermek érdekében történik, hogy értékes, élményekkel gazdag „jó ember” váljék belõle.
 Közel áll hozzánk:
  •    Ének (a zene a lélek, a test építõje)
  •    Ábrázolás (mûvészet, alkotómunka, kreativitás fejlesztése)
  •    Mozgás (a test karbantartója)
  •    Irodalom (hagyományõrzés, kultúra, beszédfejlesztés)
  •    Környezet (természet szeretete, óvása, állatok, növények megbecsülése)
  •     Matematika (logikus gondolkodás, racionalitás)
 A lelkesség, a bátorítás, az elfogadás és a hivatástudat a legnagyobb érték, amit adhat egy pedagógus a gyermeknek. Fontos számunkra a szülõkkel való kapcsolattartás és a folyamatos tájékoztatás. A családi neveléssel együttes, egymásra épülõ nevelõmunka a gyermek egyéni képességeinek kibontakoztatását eredményezi.
 
Farkasné Nagy Judit Óvodapedagógus
Buza Virág Barbara Óvodapedagógus
Gucsek Károlyné Emõke Dajka
Rehus Erzsébet Pedagógiai asszisztens
 
 
 
 
 
 
 
 
Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Regisztráció

Elfelejtetted jelszavad?
Új jelszó kérése
 
536,072 egyedi látogató